Kula aury – atak o średniej sile. Pokemon wytwarza kulę energii, która zadaje przeciwnikowi obrażenia.
Silne ciało – pokemon wzmacnia swoją siłę i obronę.
Bliska walka – atak wręcz o dużej sile.
Kontra – pokemon odbija atak przeciwnika, który wraca z podwójną siłą.
Krzyżowy cios – atak ze skrzyżowanymi rękami zadający spore obrażenia.
Wykrywanie – pokemon może spojrzeć w niedaleką przyszłość i uniknąć ataku. Pokemon się szybko męczy, a po kilku użyciach umiejętność przestaje działać.
Podwójne kopnięcie – atak obiema nogami naraz o małej sile, ale mogący zepchnąć lub odepchnąć przeciwnika.
Dynamiczny cios – atak o słabej celności, ale jeżeli pokemon trafi, jego przeciwnik jest zdezorientowany. Atak ma dość dużą siłę.
Mega podmuch – pokemon skupia swoją energię w kuli energii, a potem nią rzuca. Atak jest dość silny.
Centro cios – atak nokautujący przeciwnika po pierwszym uderzeniu. Potrzeba do niego dużo energii i wysokich umiejętności pokemona.
Młot – pokemon atakuje swoim ramiona jak młotem z dość dużą siłą.
Powietrzny kop – atak polegający na wyskoku i kopnięciu przeciwnika w powietrzu z dość dużą siłą.
Cios karate – atak o średniej mocy. Pokemon używa techniki karate.
Niszczyciel kamieni – atak bezpośredni o średniej sile, mogący zniszczyć kamień.
Sejsmiczny wstrząs – atak polegający na złapaniu przeciwnika, skoku w gorę i rzuceniu go w dół. Siła ataku zależy od wagi przeciwnika i siły pokemona.
Offline